Heb je een klacht over de VBOK? Wil je ongewenst gedrag melden of voel je je onheus bejegend?
Het kan zijn dat er iets misgaat of dat je ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit graag. Dat helpt jou en ons verder. In veel gevallen kan onvrede worden weggenomen door er met elkaar over te praten, zodat we het signaal ter harte kunnen nemen en er iets aan kunnen doen. Neem daarom gerust contact op.
Je kunt hiervoor het formulier hieronder gebruiken. Dit mag ook anoniem.
Bespreek je het liever telefonisch of face to face? Dat kan ook. Bel ons dan, of meld het via het formulier hieronder (laat desgewenst ook je telefoonnummer achter) en wij nemen contact op met je.
Als je graag ondersteuning wilt bij het bespreken van je klacht of ongenoegen of bij andere onderdelen van onze klachtenprocedure, dan kan dat. Je kunt bijvoorbeeld een familielid of een goede vriend vragen om je te helpen. Je kunt ook contact opnemen met de vertrouwenspersoon. Meer informatie hierover vind je op onze Contactpagina.
Meer over onze klachtenprocedure kun je vinden in ons Klachtenreglement VBOK.